lördag 26 oktober 2013

Ute i sista minuten..

Då var man ute i sista minuten iallafall?? Det var ju det jag inte skulle vara.. suck.. men nu är det så iallafall och ja jag pratar om att det står bakning på schemat, ja fy på mig men har skjutit upp det pga trötthet och så har andra saker kommit i mellan som igår tex skulle både Robin och Liam på disco och jag följde med Liam på hans disco då han inte känner någon här i Julita än och när det väl funkar att göra nåt med bara Liam så passar jag på då tid inte är nåt det finns mycket av.

Idag skulle vi egentligen ha gått på julmarknad men det får jag skippa då jag måste baka idag. Buhuu jag som ville gå på julmarknaden men ja jag har bara mig själv att skylla. Har jag tur kanske man hinner en liten sväng på julmarknaden men tror inte det. :/ Jag ska strax sätta igång med baket, sitter bara och väntar på att äldsta grabben ska äta upp sin frukost och nej det går inte fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar