måndag 18 november 2013

Trött, paket och bak!

Gud jag är så sjukt trött och varit de senaste veckorna, helt galet trött och nu senaste veckan har jag fått sån jävla halsbränna så jag blir galen på det med. :/ känns som jag har noll energi till saker, till lite viktigare saker som att storstäda huset, ta mig till dagis.. tur i oturen att Alice fick yxan på foten hehe nee fy så jag säger men jo det var skönt att slippa tänka på dagis i ett par dagar om jag ska vara ärlig.

Jag funderar på att packa ner ungarna i vagnen (hoppas på att bli lite piggare)  och gå till affären och hämta ut ett paket med lite julklappar till ungarna och lite kläder till mig, bara hoppas på att jag inte fantiserat för mycket och köpt kläder i fel storlek för att skicka tillbaka plagg/saker är inte riktigt min grej, det händer lixom bara inte. :/ 

Det blir nog lite bak med idag (men äldsta grabben ska fan få slava för allt han ätit upp), jag har funderat lite och klart Liam ska ha kalas hemma dels så blir det nog billigare och självklart vill ju Liam att den lilla släkt han har på min sida ska fira honom här hemma och Liam har ju faktist beställt en spindelmannentårta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar